dinsdag 13 januari 2009

hola de bola klimklim y surfsurf



eerste 275 kilometer fietsiefietsie zitten erop, en dat was weer even slikken, vooral dag 2 rond ronda, 2 klimklim van een meter of 1000, deden mijn benen verzuren..., ik was toch herr klimklim, nou nog niet...maar na een half fietsdagje, en een 4e van 110 kilometer, door het werkelijk schitterende natuur gebied rond het helse ronda,
hebben we de eerste eindstreep el palmar bereikt

een weekje surf/film/wijn/humor met senor gre-chgor, alias the gregman, el gregmano,

inmiddels is het voorhoofd weer op ware sterkte, dus er kan weer van surfestein, tenminste de pogingen daartoe, ik kan er nog helemaal niets van..dus

afin..

na 20 recente films, 3 complete series, 20 litres de vino tinto, en een serieuze kater-maandag, we leren het ook nooit, ben ik vandaag aangekomen in tarifa, alwaar morgen mij marokko brengt...


u leest
oo

oo

Geen opmerkingen: